Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Jak budovat značku a byznys na sociální síti LinkedIn. To bylo tématem už druhého ročníku konference LiDAY, který se ve čtvrtek 21. listopadu uskutečnil v pražském kongresovém centru O2 universum. Akci uspořádala Hospodářská komora ČR.
Na konferenci vystoupilo dvanáct špičkových odborníků, kteří se mnoho let věnují ať už marketingu na síti LinkedIn, nebo marketingu a komunikaci celkově.
Byl mezi nimi například spolumajitel komunikační agentury Influencer.cz Adam Zbiejczuk, jenž otevřel téma potenciálních rizik spojených s LinkedInem. Ekonom Tomáš Sedláček ve své přednášce nastínil směr propojení lidí a technologií v digitálním světě, brand stratég Michal Pastier mluvil o tom, jak se nenechat svést trendy a raději se zaměřit na dlouhodobý rozvoj značky. LinkedIn specialista z Hospodářské komory Miloš Křepelka se pak ve své přednášce věnoval klíčové roli komentářů na této platformě.
Foto: HK ČR
Foto: HK ČR
Foto: HK ČR
Foto: HK ČR
Mezi dalšími vystupujícími byli social media architect Miki Plichta, spoluzakladatel StoryMatters.online Sergej Pavljuk, CEO Lost Bunny Communication Vítězslav Klement, lektorka a marketérka Radka Legerská, brand stratég Jakub Kantor, režisér, scénárista a marketingový specialista Michal Orsava, marketing trenér Milan Formánek, marketér Norbert Lojko nebo marketérka a ambasadorka Karin Zvalová. Celým dnem provázela moderátorka Štěpánka Duchková.
Na 150 účastníků konference se seznámilo například s konkrétními případy z české a slovenské praxe nebo se zapojilo do diskuzí o tom, jak tvořit obsah, jenž zaujme tu správnou cílovou skupinu. Dozvěděli se rovněž, jakým způsobem automatizovat práci s kontakty a jak na LinkedInu efektivně využívat reklamu. Odpolední program se zaměřil na diskusi o tom, jak vytvářet obsah, jenž zaujme introverty i extroverty.
Akce byla také příležitostí pro spoustu neformálních setkání a rozhovorů, například u kávy od firmy Dallmayr. Účastníci si jako dárek odnesli dokonalého marketingového průvodce: Žlutou knihu budování značky od Michala Pastiera
Letošním ročníkem nicméně příběh konference LiDAY nekončí. Hospodářská komora už nyní chystá další ročník, jenž nabídne řadu inspirativních hostů a možná i nějaké to překvapení.