středa 22. ledna 2025
ikona hodiny 6. 11. 2024 07:11

Firemní akce v Aquapalace na předcovidové úrovni

Pandemie značně ovlivnila zájem o pořádání firemních akcí všeho druhu. Těsně po jejím konci byla návštěvnost z řad firem nízká a stoupala pouze pomalu. Až v loňském a letošním roce se opět Aquapalace Hotel Prague dostal na čísla z předcovidových let i díky tomu, že úspěšně reaguje na nové požadavky klientů.

Foto: Aquapalace Hotel Prague
Zájem o firemní akce v Aquapalace je opět na předcovidové úrovni Foto: Aquapalace Hotel Prague

Zrychlování a zjednodušování, dva významné trendy, které se propisují do konferenční turistiky stejně jako do dalších oblastí života. Klienti nechtějí čekat a přejí si profesionální řešení bez zbytečných improvizací. „Jedním z trendů, kterým se hotel po covidu přizpůsobil, je, že se klienti rozhodují na posledních chvíli a často se na nás obrací s poptávkou pouhý den před realizací. I proto jsme nově zavedli možnost okamžité platby Pay by link, kdy lze pomocí kreditní karty uhradit zálohovou platbu okamžitě. Zákazník má jistotu, že se akce řádně uskuteční a my se můžeme ihned pustit do příprav,“ popisuje Ing. Miroslav Bukva, MBA, generální ředitel Aquapalace Hotel Prague.

Kongresové centrum nedávno prošlo významnou renovací, jejíž součástí bylo i posílení internetového připojení, jež má nyní rychlost 2,5 Gbps. Požadavky organizátorů se ale posouvají také v nárocích na atraktivitu místa a jeho variabilitu. Speciální nasvícení nebo promítání loga na stěny či podlahu bylo dříve výsadou jen velmi nákladných projektů. Ale i to se mění. „Díky technickému vývoji nám teď naše vybavení umožňuje nasvícení sálu kdykoli a v libovolných barevných kombinacích. To vyhovuje společnostem, které mají definovanou vlastní korporátní barvu, kterou chtějí dekorovat prostor konference,“ uvádí Miroslav Bukva.

Foto: Aquapalace Hotel Prague
Zájem o firemní akce v Aquapalace je opět na předcovidové úrovni Foto: Aquapalace Hotel Prague

Aquapalce Hotel Prague je vyhlášený také svou vynikající gastronomií, která jej činí vyhledávaným místem pro firemní akce všeho druhu. Nároky ale stoupají, a to především s ohledem na potravinové alergie a intolerance. „Ještě před 15 lety se mezi účastníky občas tu a tam objevil nějaký vegetarián. Nyní se ale přizpůsobujeme narůstajícím počtům alergiků a pro každou akci musíme připravovat nejen vegetariánskou alternativu občerstvení, ale také jídla bez lepku, bez laktózy a další,“ komentuje Miroslav Bukva.

Trendem je také netradiční doprovodný program, pro nějž musí kongresoví organizátoři hledat ty správné partnery. „Příkladem může být akce jedné významné mezinárodní společnosti, která u nás uspořádala velkou konferenci s následnou zábavou v aquaparku a výukou i soutěží v plavání s monoploutví. Plavání s monoploutví neboli Mermaiding je fyzicky docela náročná, ale také velmi zábavná disciplína. Všichni si to u nás skvěle užili a vím, že ještě dlouho velebili svého šéfa, který pro účastníky tuto zábavu objednal. Rádi se na nás obrací organizátoři mladšího věku s chutí vymýšlet pro ostatní unikátní program. A to přesně nás baví,“ ilustruje možnosti Miroslav Bukva.

Foto: Aquapalace Hotel Prague
Zájem o firemní akce v Aquapalace je opět na předcovidové úrovni Foto: Aquapalace Hotel Prague

Čestlický hotel dokáže zajistit adrenalinovou zábavu v přilehlém aquaparku či fitness i odpočinkový program v saunovém světě nebo zdravotně relaxační procedury ve wellness centru. Patří v tuzemsku mezi nejlepší hotely s takto bohatou nabídkou doplňkových služeb pro firemní klientelu, která má zájem především o incentivní akce pořádané pro zaměstnance. „Incentivní turistika nabývá na významu a Česká republika pro ni může nabídnout ideální zázemí. Velmi populární je mezi IT firmami, které bývají také naším častým zákazníkem. Jedním z důvodů je i fakt, že v těchto kolektivech pracují mladí aktivní lidé s neotřelým uvažováním, kteří rádi zkouší nové věci. Tento směr je stále využívanější, do rozličných regionů v tuzemsku by mohl přilákat návštěvníky, kteří se budou vracet a přinášet tolik potřebné finance. Proto mne mrzí, že se v tomto ohledu na rozumné propagaci České republiky ze strany Ministerstva pro místní rozvoj velmi šetří,“ upozorňuje Miroslav Bukva.

Relativně populární je také Bleisure čili kombinace pracovní cesty se soukromou. Někdy s sebou zaměstnanec bere též rodinné příslušníky. Hosté obvykle přijedou o den dříve, nebo naopak zůstávají déle. Zatímco se jeden z rodičů účastní konference, druhý si dětmi užívá volnočasové aktivity. „Model je jednoduchý – firma platí za pracovníka dohodnutou cenu a host si obvykle rozdíl v ubytování uhradí sám. Setkáváme se s tím i u nás v Aquapalace Hotel Prague a není to zase až tak vzácné, ačkoli bych řekl, že v zahraničí je tento trend o něco víc na vzestupu,“ hodnotí Miroslav Bukva.

Hotel disponuje konferenční kapacitou až pro 700 hostů. I proto je vyhledávaným místem pro konání řady velkých akcí s bohatou výpravou. Pro tento typ událostí je potřeba rezervovat prostory více dopředu. Během letošního podzimu je již řada termínů obsazena. Disponuje však menšími salonky a dostatečnou personální kapacitou, což je dobrou zprávou pro klienty, kteří se chystají uspořádat menší setkání či komorní seminář. „Firemní klientela Aquapalce Hotel Prague celkově činí zhruba 30 % návštěvnosti. Ale v průběhu roku je zde jisté kolísání. Typické je to o prázdninách, kdy převažují mezi našimi hosty rodiny s dětmi. Firmy naopak nejvíce své akce soustředí do podzimních měsíců a na jaro,“ přibližuje Miroslav Bukva.

Články autora

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Cestovní ruch

Aktuality

Regulací Airbnb v Praze by ceny nájmů mohly klesnout až o 9 %

Turisté berou Prahu během vánočního času i blížícího...
Cestovní ruch

Region kolem Sázavy propaguje desková hra

Omalovánky, pracovní listy, mapy, brožura, bloky… a teď...
Cestovní ruch

Prague Visitor Pass využilo meziročně o 80 % turistů více

Městská karta Prague Visitor Pass tento rok zaznamenala...