Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Včera odstartovalo hlasování už 3. ročníku ankety Hrdinové cestovního ruchu. Až do 16. srpna 2024 mohou lidé posílat hlas svému favoritovi ze seznamu finalistů, který vznikl na základě nominací ze strany odborníků působících v oblasti cestovního ruchu. Prestižní ocenění vyhlašuje agentura CzechTourism.
Ocenění Hrdinové cestovního ruchu získávají osobnosti a projekty, které podle odborné i laické veřejnosti nejvíc pomohly/pomáhají cestovnímu ruchu. Hlasování probíhá ve třech kategoriích:
Největší podpora cestovního ruchu za poslední rok
Ing. Luboš Kastner
Mgr. Martina Košlíková
Mgr. Martin Úbl
Dlouhodobý přínos pro cestovní ruch (celoživotní přínos)
Ing. Pavel Přílepek
PhDr. Pavel Slavko
PhDr. Nora Dolanská, MBA
Objev roku do 30 let
Bc. Šimon Balga
Ing. David Todt
Lidé mohou poslat hlas svému favoritovi on-line prostřednictvím hlasovacího formuláře umístěného na webových stránkách agentury CzechTourism.
„Hrdinové cestovního ruchu jsou významným a prestižním oceněním, které vyzdvihuje jedinečné osobnosti a projekty přispívající k rozvoji turismu v naší zemi. A protože nejlepší ocenění je to, které vychází opravdu z praxe a vlastní zkušenosti, je nedílnou součástí i názor široké veřejnosti. Kdokoli se tak může zapojit do výběru těch, kteří si zaslouží být oceněni za své mimořádné úsilí, inovace a přínos v oblasti tuzemského cestovního ruchu. Tímto způsobem chceme poděkovat těm, kteří svou prací s nasazením podporují a obohacují český turismus,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller.
červen/červenec 2024 – nominace profesních organizací
„V kontextu s nominacemi na Hrdiny cestovního ruchu jsme oslovili klíčové profesní organizace z oblasti turismu. Cílem bylo získat návrhy založené na reálných zkušenostech skutečných expertů. Cestovní ruch se týká každého z nás, proto má ve finále hlavní slovo veřejnost,“ doplňuje Veronika Janečková, ředitelka odboru produkt managementu, výzkumu a B2B spolupráce České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.
Výsledky letošního ročníku vyhlásí CzechTourism na networkingovém večeru 10. září 2024. Akce se zúčastní zástupci Ministerstva pro místní rozvoj, agentury CzechTourism včetně ředitelů zahraničních zastoupení a partneři z řad asociací, destinačních managementů a podnikatelů v cestovním ruchu.