pondělí 7. července 2025
ikona hodiny 5. 1. 2024 12:03

Nastartujte svůj marketing v novém roce!

Největší e-mail marketingová konference poradí, jak letos uspět

Většina firem a agentur nyní finalizuje své marketingové plány pro rok 2024. Pokud patříte mezi ně, je ten pravý čas nastartovat vaši strategii tím správným směrem. S tím vám může pomoct právě konference E-mail Restart, která proběhne 24. ledna v pražském kině Lucerna. Mezi speakery nebudou chybět zástupci z Ecomailu, agentury Taste, Seznamu nebo Knih Dobrovský.

Foto: Shutterstock.com
Největší e-mail marketingová konference poradí, jak letos uspět Foto: Shutterstock.com

V pořadí již třetí ročník konference E-mail Restart nabídne marketingovým specialistům, manažerům, provozovatelům e-shopů, majitelům agentur, freelance konzultantům a dalším zájemcům řadu přednášek a případových studií nejen o praktickém využití AI – od návrhů kreativy přes marketingové strategie až automatizaci.

Během celodenního programu vystoupí například Patrik Votoček, e-mailingový specialista z Ecomailu, Petr Miklík, CMO oříškového království Grizly nebo Adam Pýcha, E-commerce director a CMO knihkupectví Knihy Dobrovský.

„Podporou událostí, jako je E-mail Restart, se snažíme přispět nejen k vzdělávání v oblasti e-mail marketingu, ale zároveň chceme posilovat a inspirovat celou naši komunitu. Propojení komunity s odborníky a vzájemné sdílení osvědčených postupů pomůže rozvoji celého oboru a úspěchu jednotlivců,“ vysvětluje Jakub Stupka, spoluzakladatel a COO společnosti Ecomail.

Případovou studii na téma e-mailingové strategie společnosti Grizly představí CMO společnosti, Petr Miklík. Zajímavé téma do debaty vnese také Štěpánka Lebedová, seniorní produktová manažerka služby Email.cz. Ta vysvětlí, co všechno ovlivňuje doručení e-mailu do poštovní schránky. O své zkušenosti s tvorbou newsletteru v módním odvětví za pomoci AI se podělí i Jan Baštýř a Jaroslav Koucký ve své případové studii, se kterou získaly dvě 3. místa v soutěži marketingové efektivity IEA.

„Program je postaven tak, aby přinesl inspiraci a praktické návody pro pomyslný restart e-mailingu ve všech jeho disciplínách. Od strategie přes hledání datových signálů až po automatizace. A to vše samozřejmě v kontextu AI, která hýbe dnešním marketingovým světem,“ doplňuje COO agentury Taste Lukáš Balek.

Kompletní program najdete na webu: www.emailrestart.cz, kde můžete zakoupit také vstupenky. Nově je možnost sledovat celou konferenci on-line.

Program konference pro vás připravuje Taste. Hlavními partnery akce jsou společnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing nebo Leadhub.

Články autora Klára Duháčková

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Trendy

Trendy

Jak zastavit zbytečné vícenáklady?

Na každé fázi životního cyklu stavebních projektů –...
Trendy

Co čeká logistiku a e-commerce v roce 2025?

E-commerce se vloni po pár letech poklesů a...
Videa & Podcasty

Tady se piloti učí bojovat a přežít

EXKLUZIVNÍ REPORTÁŽ. Kokpitem stihačky se rozezní alarm a...