středa 5. listopadu 2025
ikona hodiny 20. 10. 2023 12:11

Chytrá digitalizace je v moderní době nutností

V dnešní době je digitalizace administrativy a řízení HR procesů jedním z klíčových trendů v podnikovém prostředí. Chytré softwary pro správu firem tyto potřeby reflektují a poskytují jednotnou a komplexní platformu, která pomáhá firmám optimalizovat podnikové procesy a dosáhnout jejich maximální efektivity.

Foto: Dorland
Chytrá digitalizace je nutností Foto: Dorland

MySmartplace představuje bezpapírový a cenově dostupný podnikový systém pro malé a střední firmy, který spojuje klíčová řešení pro efektivní správu zakázek, personální agendy, komplexní evidenci majetku, přehledné vnitřní předpisy a správy úkolů. „Nabízíme každému klientovi jeho Chytré místo, které si poskládá z jednotlivých modulů podle svých potřeb a které mu pomůže získat více času a peněz na hlavní cíl svého podnikání,“ přibližuje Lucie Češpivová, CEO Smart Management Advisory, a doplňuje: „Klient nemusí hned pořizovat všechny moduly. Pokud je s procesem digitalizace na začátku, může si vybrat, s kterou agendou začne, a pořídit si licenci jen na jeden modul. Každá digitalizace by měla být spíše evolucí než revolucí a rozhodně by neměla firmu paralyzovat.“

Grafika: Dorland
Grafika: Dorland

Modul Zakázkový systém je centrálním mozkem firmy, při správném nastavení ukáže produktivní a neproduktivní zákazníky, produktivní i neproduktivní zaměstnance i to, jak si vedou jednotlivé produkty a služby. Umožní delegovat pravomoci, ale i odpovědnost, a přitom si na všech úrovních řízení zachovává přehled o aktuální situaci. Zakázkové digitální archivy zase umožňují předávání know-how ke každému projektu z týmu na tým, podle potřeb každé firmy. A samozřejmě je vybaven běžnými digitálními nástroji, jako je digitalizace oběhu dokladů, online schvalování, kontrola plnění obchodního plánu, sestavy, tvorba rozpočtů a vyúčtování zakázek a další nástroje.

Další modul – Personální agenda – je navržen tak, aby usnadnil řízení lidských zdrojů ve firmě. Toto řešení umožňuje komplexní správu zaměstnanců, včetně jejich údajů, pracovních smluv, výkonů a dalších důležitých informací. Automatizace rutinních procesů, jako je správa dovolených, sledování absencí a hodnocení výkonu, umožňuje zaměstnavatelům efektivně řídit personální agendu a zaměřit se na strategické aspekty lidských zdrojů.

Velmi efektivní nástroj pro činnosti knihoven, archivů, muzeí a jiných kulturních zařízení slouží Správa úkolů. Tento pokročilý nástroj umožňuje snadné zadávání, přidělování a sledování úkolů a poskytuje funkcionalitu pro nastavování priorit, definování termínů a sdílení dokumentů. Je vhodný i pro firmy podnikající ve sportovní, zábavní a rekreační oblasti či ve správě nemovitostí.

MySmartplace vám zajistí bezpečný přístup k informacím a dokumentům odkudkoli a kdykoli z každého zařízení s webovým prohlížečem, ať z chytrého telefonu, tabletu či počítače. Vyzkoušejte si demoverzi zdarma, všechny podrobnosti na www.mysmartplace.cz.

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Expertní pohled

Expertní pohled

Schodek státního rozpočtu v roce 2024 dosáhl 271 mld. Kč

Schodek státního rozpočtu dosáhl v minulém roce 271,4...
Trendy

Co čeká logistiku a e-commerce v roce 2025?

E-commerce se vloni po pár letech poklesů a...
Expertní pohled

OSINT předchází útokům hackerů a nekalým praktikám

Zkratka OSINT (Open Source Intelligence) označuje sběr, zpracování...