Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Plzeňská společnost Konplan navrhuje špičkové výrobní technologie pro ty největší a nejznámější nápojové značky na světě, jakými jsou Pilsner Urquell, Coca-Cola nebo Mattoni. Podcastová série Najděte se v Konplanu si všímá toho, co na první pohled možná není tolik vidět, ale co má zásadní vliv na spokojenost lidí ve firmě.
Mezi ta velmi aktuální témata určitě patří hledání rovnováhy mezi pracovním a soukromým prostorem. Work-life balance, chcete-li. Ale když si ten anglický termín převedeme do češtiny, dalo by se říct, že budeme zkoumat, jak to v Konplanu dělají, že zaměstnanci jsou lidé a ne jen pouhá čísla. A našimi průvodci budou Jana, která pracuje v nákupu a Martin, vedoucí elektrokonstrukce.
Tolik dnešní tak trochu jiný pohled na Konplan, úspěšnou a rostoucí firmu, která pomáhá měnit svět nejen pokud jde o vlastní produkci, ale i tím, jaké hodnoty vyznává. A také firmu, která stále hledá lidi, pro něž je důležitá práce, co dává smysl, i tým, kde lidé jsou pořád lidmi.
V příštích epizodách se zaměříme na to, jak se dělají technologie pro zítřek nebo co ve skutečnosti znamená respekt k individualitám. Další faktory, jež ve výsledku skládají obraz firmy, která tvoří budoucnost a je přátelská ke svým lidem. Možná hledá právě vás. Najděte se v Konplanu!