středa 22. ledna 2025
ikona hodiny 1. 8. 2023 11:57

Lidl slaví 20 let na českém trhu

Jak se buduje obchodní síť

Ačkoli Lidl na českém trhu působí dvacet let, paní Dana Berková pro něj pracuje už 23 let. Je tedy jednou ze služebně nejstarších zaměstnankyň dnes už široce známého a oblíbeného obchodního řetězce. Jaké ale byly počátky? V čem spočívala práce pro tenkrát neznámou značku bez jediné prodejny? Na to Dana Berková vzpomíná ve videocastu Tomáše Mylera.

Petr Karban Petr Karban autor

Novinář, marketingový expert. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative & Content Director a šéfredaktor několika titulů včetně publicistického portálu KomoraPlus.

Foto: Shutterstock.com
Foto: Shutterstock.com

Co Lidl v Česku dělá ve žhavé současnosti? Dozvíte se na Facebooku.

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Pohled z praxe

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Pohled z praxe

Virtuální benefitní karta HR počinem roku

První virtuální benefitní kartu uvedla na český trh...
Aktuality

Gruzínské gastro přes Prahu útočí na Evropu

Gruzínská síť vyváženého rychlého občerstvení SKA otevřela druhou...