neděle 6. července 2025
ikona hodiny 20. 7. 2023 06:21

Lidl slaví 20 let na českém trhu

Jak to dělají v Lidlu: Udržitelnost v praxi

V roce 2021 zařadili Češi Lidl mezi top 5 nejudržitelnějších českých firem. Jak se v průběhu oněch dvaceti let v Lidlu vyvíjel pohled na udržitelnost? A co všechno dnes dělá, aby byl i v Česku dobrým sousedem? O tom v podcastu Tomáše Mylera hovoří CSR specialistka Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.

Petr Karban Petr Karban autor

Novinář, marketingový expert. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative & Content Director a šéfredaktor několika titulů včetně publicistického portálu KomoraPlus.

Foto: Shutterstock.com
Jak se dělá udržitelnost v Lidlu Foto: Shutterstock.com

Projekty udržitelnosti i další CSR aktivity Lidlu v Česku můžete sledovat na Facebooku.

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Pohled z praxe

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Pohled z praxe

Virtuální benefitní karta HR počinem roku

První virtuální benefitní kartu uvedla na český trh...
Aktuality

Gruzínské gastro přes Prahu útočí na Evropu

Gruzínská síť vyváženého rychlého občerstvení SKA otevřela druhou...