Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Na největší odborné konferenci cestovního ruchu v republice zazní klíčová témata tohoto odvětví. Klíčoví politici však nedorazí. Možná i to je důvodem, proč Česká republika stále nemá zákon o cestovním ruchu.
Kvůli absenci zákona už nyní utíká státnímu rozpočtu 30 miliard korun ročně. Do budoucna to mohou být až stovky miliard korun. Pokud by byl nastaven systém řízení a financování cestovního ruchu, mohla by vláda mít finance i na valorizaci důchodů.
Na Travelconu se i přes nezájem politiků setkají špičky v oboru a srdcaři, kteří snahu nastavit řízení cestovního ruchu v této zemi stále nevzdali. Celou konferencí bude provázet bývalý novinář Filip Horký a její program bude opravdu bohatý.
Pozvání přijala Pavlína Louženská z #HolkyZMarketingu, která poradí, jak oslovit generaci Z. Jaký je první městský hotel SGD na světě s nulovou energetickou bilancí? O svém hotelu Boutiquehotel Stadthalle povypráví jeho majitelka Michaela Reitterer.
Petr Zlámalík ze společnosti Mastercard Advisors s Lukášem Kaczorem a Filipem Forstlem ze společnosti T-mobile ve svém vystoupení Data jako surovina pro 21. století ukáží, jak mohou být geolokační data mobilního operátora přínosná v efektivním vyhodnocení návštěvnosti nejen turistických destinací a také jaká data využívat, jak je správně číst, a především efektivně vyhodnotit tak, aby byla ku prospěchu celkového ekonomického rozvoje.
Vstupenky na konferenci je stále možné pořídit na www.travelcon.cz/vstupenky. Cena zahrnuje mimo jiné také MHD zdarma a volný vstup do krajem zřizovaných kulturních organizací a Návštěvnického centra Budějovického Budvaru.
Potřeba dat je zásadní pro správné rozhodování při strategickém i taktickém řízení turismu. Jaká data jsou základem a proč bychom je měli mít na různých úrovních destinačního managementu? Která data v Česku chybí a co to způsobuje? Na to se pokusí odpovědět vedoucí Institutu turismu při CzechTourism Petr Janeček.
Jak se vyvíjí chování zákazníka při hotelových rezervacích od covidu po současnost? Jak zjednodušit chod hotelu? Jaké nás čekají inovace v hotelnictví a na co je třeba myslet do budoucna? Na to vše se zaměří Petr Šalda z iQ Hospitality Group, která provozuje 12 hotelů a 6 restaurací s ročním obratem více než 600 mil. Kč.
Investice jako motor cestovního ruchu, aneb pouze marketingem návštěvníky nenalákáme. Jak rozvoj investic funguje na lince město – destinace – kraj? Jakou roli hrají v rozvoji destinace podnikatelé? Příklady dobré praxe představí David Šťastný, Petr Maroš a Petr Hornát.
Organizátoři si pro letošní ročník připravili několik novinek. První z nich je travel breakfast, kde mají účastníci konference jedinečnou příležitost setkat se s odborníky a srdcaři z oboru i kolegy na jednom místě a zahájit tak konferenci s plným žaludkem. Nově jsou letos do programu zahrnuty workshopy s omezenou kapacitou, aby se docílilo co nejúčinnější interakce mezi přednášejícím a publikem. Nebude mezi nimi chybět Vladimír Tůma s workshopem Jak se dělá gastronomie, Adam Šilhan s novou generaci Google Analytics, zástupci destinační společnosti České Švýcarsko, kteří budou řešit desatero krizového managementu a Luděk Kühr s Angelikou Dudovou s Evropským datovým prostorem pro cestovní ruch.
Spolupořadatelem letošního ročníku je již tradičně destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, hlavním partnerem agentura cestovního ruchu CzechTourism a hlavním mediálním partnerem je v tomto roce COT group.
Odborná konference Travelcon je spolufinancována v rámci projektu Marketingové aktivity JCCR, který je realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.