středa 30. července 2025
ikona hodiny 20. 2. 2023 10:39

O nejlepší dovolenou se letos postará Amor

Cestovní kancelář Blue Style dnes startuje novou marketingovou kampaň s pracovním názvem Amor, která je společným dílem marketingového týmu CK Blue Style a reklamní agentury Safranada v čele s textařem a zpěvákem Otou Klempířem.

Foto: CK Blue Style
Amor ve službách cestovky Foto: CK Blue Style

„S Otou Klempířem nás pojí letitá spolupráce i přátelství. Spolu s naším marketingovým týmem se minulý rok vrhnul na rebranding našeho loga i dotáčky k původnímu spotu. Přizvat ho ke spolupráci i nyní bylo zcela logické a přirozené,“ vysvětluje původ spolupráce Imed Jeddai, CEO CK Blue Style.

Koncept reklamy vychází z úspěšné kampaně Miluji, která byla čistě dílem interního marketingového týmu cestovní kanceláře. Základem byla komunikace se zákazníky na sociálních sítích, kteří byli vyzváni ke sdílení důvodů, proč jednotlivé destinace milují. Z těchto odpovědí následně vznikl kompilát, z něhož vycházely reklamní slogany i podklady pro komunikační strategii společnosti.

„Amor pak vzniknul jako propojení mezi starou komunikací cestovní kanceláře, ve které se používal symbol srdce s nápisem „Miluji“, a novými návrhy, které na ni měly navázat. Postava Amora symbolizuje emocionální vztah k cestování, dovoleným a hlavně ke klientům CK Blue Style,“ dodává Klempíř.

Samotný reklamní spot je dílem týmu režiséra Daniela Růžičky, který byl za svou kreativní činnost oceněn více než 35 cenami. „Celý proces byl složitý, ale o to zajímavější. Jedna výzva za druhou, a to mám rád. Amor nás nenechal vydechnout. Udržet kvalitu a nesklouznout k trapnosti je u takového konceptu nejdůležitější,“ popisuje natáčení Růžička. Uvádí také, že herec Lukáš Borik, kterého si pro roli průvodce Amora vybral, je ztělesněním profesionality a pozitivního přístupu k práci, což se projeví i na postavě, která má tyto kvality značce Blue Style předat.

A kdo že je vlastně ten Amor? „Sympatický, tak trochu pohádkový hrdina, který má všechny benefity správné dovolené v malíčku a dokáže trefit přání klientů hladce a s přehledem,“ uzavírá majitel reklamní agentury Safranada Oto Klempíř.

Články autora Ilona Topolová

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Cestovní ruch

Aktuality

Regulací Airbnb v Praze by ceny nájmů mohly klesnout až o 9 %

Turisté berou Prahu během vánočního času i blížícího...
Cestovní ruch

Region kolem Sázavy propaguje desková hra

Omalovánky, pracovní listy, mapy, brožura, bloky… a teď...
Cestovní ruch

Prague Visitor Pass využilo meziročně o 80 % turistů více

Městská karta Prague Visitor Pass tento rok zaznamenala...