středa 22. ledna 2025
ikona hodiny 13. 10. 2022 07:21

Umění výjimečnosti musí být potvrzeno generacemi

Tým je v byznysu ten rozdílový hráč

Výjimečné produkty mohou vzniknout pouze z práce výjimečných týmů a výjimečných lidí. To jsou slova majitele úspěšné břeclavské společnosti Fosfa Ivana Baťky. Třetí díl podcastové série se zaměřuje právě na to, jak takové týmy vznikají, jak je motivovat či vést, které schopnosti a vlastnosti jsou důležité a že se přitom lze dost dobře obejít bez personálního oddělení. A také o tom, proč je v byznysu důležitá touha po moři...

Petr Karban Petr Karban autor

Novinář, marketingový expert. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative & Content Director a šéfredaktor několika titulů včetně publicistického portálu KomoraPlus.

Foto: Shutterstock.com
Vitráže nakreslené Alfonsem Muchou v roce 1931 Foto: Shutterstock.com

První i druhý díl si poslechnete v našem archivu.

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Pohled z praxe

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Pohled z praxe

Virtuální benefitní karta HR počinem roku

První virtuální benefitní kartu uvedla na český trh...
Aktuality

Gruzínské gastro přes Prahu útočí na Evropu

Gruzínská síť vyváženého rychlého občerstvení SKA otevřela druhou...