středa 22. ledna 2025
ikona hodiny 27. 9. 2022 13:18

Umění výjimečnosti musí být potvrzeno generacemi

Břeclavská Fosfa se v současné době prezentuje kampaní, spojenou s osobností a dílem Alfonse Muchy. Jaké je spojení mezi špičkovou světovou firmou a jedinečným umělcem? Proč je výjimečnost důležitá? A jaká je její role ve výrobním podniku? O tom v podcastové sérii s Ivanem Baťkou, majitelem společnosti Fosfa. Poslechněte si první díl...

Petr Karban Petr Karban autor

Novinář, marketingový expert. Dlouhodobě se orientuje na ekonomická a společenská témata, podnikání, personalistiku, komunikaci, reklamu a marketing. V komunikační agentuře COT group působí jako Creative & Content Director a šéfredaktor několika titulů včetně publicistického portálu KomoraPlus.

Foto: Shutterstock.com
Vitráže nakreslené Alfonsem Muchou v roce 1931 Foto: Shutterstock.com

Články autora Petr Karban

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Videa & Podcasty

Videa & Podcasty

Tady se piloti učí bojovat a přežít

EXKLUZIVNÍ REPORTÁŽ. Kokpitem stihačky se rozezní alarm a...
Videa & Podcasty

Neposeda rozdal čtyři miliony čtyřiceti bezdomovcům!

Co je to za šílený nápad? Není tak...
Videa & Podcasty

Zelené zdroje nejsou růžové

Klimatické změny jsou čím dál hmatatelnější a měřitelnější....