Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Internetová tržiště, tzv. marketplaces, představují v online byznysu velký trend, který zažívá vzestup i na českém trhu. Pro prodejce a e-shopy znamenají další rozhýbání jejich byznysů. A právě tato tržiště budou hlavním tématem tradiční networkingové akce Eshopista. Proběhne příští týden v pražské La Fabrice.
Eshopista je uznávaná networkingová platforma, která už sedm let propojuje českou e-commerce scénu, a pořadatelé slibují odpoledne plné byznysových inspirací, trendů a novinek – tentokrát na téma marketplaces. „Téma marketplaces rezonuje trhem čím dál silněji, u zákazníků je tento způsob nakupování stále oblíbenější a přináší spoustu benefitů samotným prodejcům – ať už je to nárůst byznysu, nové zákazníky a tržby či možnost nabídnout své zboží v zahraničí,“ říká David Vurma, CEO marketingové agentury Acomware.
Akce proběhne ve čtvrtek 16. června a místem konání je La Fabrika v Praze-Holešovicích. Návštěvníci se můžou těšit na mnoho zajímavých mluvčích a expertů z řad největších marketplaces hráčů. David Cikánek ze společnosti Expando a Dušan Smoljak z Acomware na Eshopistovi ukáží aktuální čísla i to, jak marketplaces hýbou byznysem v ČR a zahraničí. Přidají i zajímavá čísla z realizovaného průzkumu. Nebudou chybět ani největší chyby e-shopů ve světě marketplaces.
Petr Bena z Alzy pak bude sdílet zkušenosti o tom, co mohou marketplaces přinést e-shopům, jaké služby pro ně nabízejí a jaký bude trend do budoucna. Jeho kolega z Alzy Jan Pípal zase prozradí, jakou roli v celém odvětví hraje logistika a jaký bude její další vývoj.
Petr Hušek z Heureka Group představí marketplaces z pohledu zákazníka, e-shopu a dat. Nebude chybět ani velká panelová diskuse s Petrem Benou z Alzy, Janem Penkalou z Astratexu, Michalem Vodákem z Heureka Group, Milanem Polákem ze Zootu a Adamem Kurzokem z Expando.
Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou Alza, Heureka Group, Zásilkovna, Skladon, Luigi’s Box, PPC Bee, Shoptet a kreativní agentura Blueglue. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál Komoraplus.cz a měsíčník Hospodářské komory České republiky Komora.
Eshopista se koná už příští čtvrtek 16. června. Využijte zvýhodněnou cenu vstupenky nyní za 1790 korun. Počet těchto zvýhodněných vstupenek je omezen. Kupujte na Eshopista.cz.