Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
6. 8. 2024 09:00Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Společnost Up Česká republika, přední poskytovatel řešení pro péči o zaměstnance, přichází na trh s novým nástrojem HR Portál. Ten umožňuje HR manažerům díky digitalizaci spravovat veškerou personální agendu na jednom místě. Kromě toho lze v rámci HR Portálu využít téměř dvě desítky modulů, které pomohou s plánováním práce, usnadní komunikaci v týmu nebo poradí s odměnami. V rámci veškerých modulů je HR Portál současně propojen s motivační platformou Můj Up.
HR Portál je inovativní komplexní nástroj k propojení personální agendy mezi zaměstnanci a personalisty či HR manažery. „Jako specialisté na péči o zaměstnance si uvědomujeme, jak je zejména v době postcovidové důležité hledat cesty k motivaci a angažovanosti zaměstnanců. Zároveň nasloucháme HR manažerům a víme, s čím vším se musí firmy administrativně potýkat. Vyvinuli jsme proto řešení, které v této věci maximálně uleví oběma stranám,“ popisuje Petra Prchlíková, ředitelka prodeje společnosti Up ČR.
Společnost zahájila svoji činnost na českém trhu v roce 1995 pod názvem ChèqueDéjeuner. Je součástí mezinárodní skupiny Groupe Up, která je nyní přítomna ve 29 zemích po celém světě. Up Česká republika je předním hráčem v oblasti zaměstnaneckých výhod a HRtech a poskytuje atraktivní a inovativní motivační platformy organizacím, které považují angažované zaměstnance za klíč k obchodnímu úspěchu, ale také nabízí inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje podnikání. Schopnost analyzovat současnou situaci zákazníků a navrhovat a implementovat efektivní systémy výhod a věrnostní programy činí z Up Česká republika lídra v určování tohoto trendu. Více informací o společnosti na www.upcz.cz.
Administrátory HR Portálu jsou personalisté, kterým přístup umožňuje upravovat a vkládat jednotlivé moduly a potvrzovat nároky na dovolené, stravenky a služební cesty. Zaměstnanci zase mohou využívat nástroje pro evidenci a plánování práce a sledují stav své dovolené a dalších benefitů. V rámci intuitivního nástroje tak firma získá díky digitalizaci veškerou HR agendu na jednom místě – informace o docházce, žádosti o dovolenou, payrolly i výkazy práce.
„Toto řešení tak ušetří zaměstnancům nadbytečnou administrativu, HR manažerům čas a celé společnosti pak značné náklady,“ vysvětluje Prchlíková a doplňuje: „HR Portál je dalším inovativním řešením, kterým pokračujeme v naší transformaci z emitenta poukázek do pozice digitální fintech firmy, nebo přesněji HRtech firmy.“
Kromě toho je možné v rámci HR Portálu využívat téměř dvě desítky užitečných modulů. V modulech ulehčujících práci a plánování lze třeba sladit spolupráci s týmem nebo získat přehled o čase stráveném nad jednotlivými úkoly. V rámci komunikačních modulů je zase možné vytvořit anketu a společně rozhodovat o projektech a akcích. HR Portál nabízí také zábavné moduly, kde zaměstnanci najdou polední nabídku restaurací v okolí nebo si mohou zjistit narozeniny svých kolegů.
Mezi moduly nechybí také statistiky k analýzám dat, moduly, které evidují docházku nebo ty, kde zaměstnanci naleznou přehled svých benefitů či si automaticky objednají eStravenku. Samozřejmostí je praktické propojení s motivační platformou Můj Up.
Díky digitalizaci veškerých procesů ve firmě mají HR manažeři v případě potřeby rychle k dispozici jakékoliv záznamy či data, které mohou také stáhnout v podobě přehledného reportu. HR Portál lze zároveň propojit i s vlastními systémy jednotlivých firem.
K HR Portálu firmám zároveň Up Česká republika nabízí demo verzi k vyzkoušení s jednoduchou instalací, zaškolení a v případě případných problémů také podporu na telefonu.