pátek 31. ledna 2025
ikona hodiny 5. 3. 2021 13:46

Nejlepším obchodem v Česku je Rossmann Jubileum v pražských Holešovicích

V 1. ročníku soutěže Czech Top Shop 2020, ve které změřily síly kamenné provozovny služeb a zboží, se na prvním místě umístila prodejna ROSSMANN (ulice Komunardů v pražských Holešovicích). Na druhém místě skončila prodejna Nike (Fashion Arena Prague Outlet) a třetí pak prodejna Clinique (OC Westfield Chodov).

Foto: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR
CZECH TOP SHOP 2020 Foto: Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR

„Soutěž Czech Top Shop hodnotí kamenné provozovny prodeje zboží a služeb, které na měsíční bázi navštěvují vyškolení inspektoři. Jde vlastně o určitou analogii Michelinských hvězd udělovaných nejlepším restauracím. Na základě prezentace inspektorů určí celkové výsledky za daný rok odborná porota složená z profesionálů v oblasti maloobchodu, marketingu nebo vzdělávání v tomto oboru,“ vysvětlil Jiří Beran, Managing Partner portálu mistoprodeje.cz a jeden ze členů odborné poroty.

Sedmi hodnotícími kritérii na základě zákaznického zážitku jsou exteriér, koncept a design provozovny, navigace a orientace v provozovně, případně v oddělení či regále, vystavení a prezentace zboží či služeb, POP komunikace včetně probíhajících akcí, personál a využití digitáoních obrazovek.

„Ocenění je potvrzením skvělé práce našeho personálu na této prodejně a jsme velmi potěšeni, že se prodejnímu týmu tuto cenu podařilo získat. Naše prodejna Jubileum v Holešovicích vychází z nového obchodního konceptu, který má zapůsobit na zákazníkovy emoce a zpříjemnit zážitek z nákupu. Důraz byl kladen především na jednoduchý a vzdušný interiér s přehledně uspořádaným zbožím. V této prodejně je pro zákazníky navíc umístěna plnicí stanice na značkovou drogerii do obalu pro opakované použití, příjemným bonusem při nákupu je i Wi-Fi připojení zdarma,“ uvedla Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN.

CZECH TOP SHOP 2020 – na fotografii zleva Marek Těthal (ředitel prodeje společnosti ROSSMANN), Tomáš Prouza (prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR), Olga Stanley (manažerka komunikace společnosti ROSSMANN), Václava Svobodová (specialistka interní a externí komunikace společnosti ROSSMANN), Vladimír Mikel (jednatel společnosti ROSSMANN) a Petr Ritz (ředitel divize průmyslových displejů společnosti SAMSUNG – partner soutěže).

Prodejna Jubileum byla otevřena v létě 2014. Zákazník se v ní zorientuje díky chytré sortimentní navigaci a může si vybrat ze široké nabídky brandových i vlastních značek v kategoriích dekorativní kosmetiky, péče o tělo, dětských produktů, zdravých potravin a spotřebního zboží. Možnost opakovaně si doplňovat značkové výrobky prostřednictvím plnicích stanic šetří životní prostředí.

„Je dobrou zprávou, že i ve složité koronavirové době se všemi dopady do života naší společnosti vznikají soutěžní projekty, motivující jednotlivé obchodníky neustále zlepšovat svoje služby a hledat inovativní řešení, která ocení zákazník jako středobod oblasti retailu,“ shrnul Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR a předseda poroty soutěže.

Články autora Martin Pitro

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Nezařazené

Nezařazené

V novém roce 2025 přejeme úspěch nejen v podnikání

Redakce portálu KomoraPlus.cz přeje všem svým čtenářům nejen...
Nezařazené

Rozvoj Letiště Václava Havla Praha

Letiště Praha, provozovatel největšího českého mezinárodního letiště, podniká...
Nezařazené

Sledujte živě mezinárodní konferenci Klíčové faktory úspěchu

V pátek 6. prosince se slavnostním večer s vyhlášením výsledků...