středa 22. ledna 2025
ikona hodiny 27. 7. 2020 10:23

Emirates poskytne náhradu při nákaze COVID-19

Letecká společnost Emirates oznámila, že svým zákazníkům poskytne finanční náhradu, pokud se během cest nakazí virem COVID-19. Náklady pokryjí zdravotní péči až do výše 150 tisíc EUR, v případě nucené karantény cestující obdrží 100 EUR za den po dobu čtrnácti dní.

Foto: archiv Emirates
Foto: archiv Emirates

„Emirates klade velký důraz na zvyšování důvěry u zákazníků. Lidé stále touží létat a hranice po celém světě se postupně otevírají a naši cestující hledají flexibilitu a jistotu v případě nepředvídatelných událostí během jejich cest,“ uvedl Ahmed bin Saeed Al Maktoum, předseda představenstva a generální ředitel Emirates.

„Doposud se nám podařila implikovat řada ochranných opatření k zajištění co nejbezpečnějšího létání, také jsme upravili rezervační politiku společnosti pro větší flexibilitu našich zákazníků. Nyní cestujícím nabízíme bezplatné globální krytí léčebných výdajů a nákladů v případě karantény, pokud se během cest nakazí virem COVID-19. Je to pro nás investice, ale věříme, že správným směrem,“ dodal generální ředitel Emirates.

Krytí zdravotních výdajů spojených s léčbou COVID-19 a nákladů v případě karantény nabízí Emirates svým zákazníkům zdarma bez ohledu na letovou třídu a cílovou destinaci. Tuto možnost mohou využít všichni cestující, jejichž let se uskuteční do 31. října 2020. O finanční pomoc mohou zákazníci žádat po dobu 31 dnů od prvního letu v rámci plánovaných cest.

Cestující se nemusí před cestou nikde registrovat ani vyplňovat žádný formulář, stejně tak nemusí toto finanční krytí využít. Každý zákazník, který byl během cest pozitivně diagnostikován na COVID-19, se musí pouze obrátit na vyhrazenou linku na této adrese.

V důsledku postupného otevírání hranic se Emirates rozhodla také pozměnit rezervační politiku společnosti. Zákazníkům, jejichž cestovní plány budou narušeny v důsledku pandemie COVID-19, zaručuje Emirates platnost letenek na 24 měsíců. Letenky si mohou zarezervovat na jiné datum, případně požádat o cestovní voucher nebo zažádat o peněžní refundaci.

Společnost Emirates také přijala ucelený soubor bezpečnostních opatření, aby zajistila zdraví a bezpečí všech zákazníků i zaměstnanců společnosti, a to jak na zemi, tak ve vzduchu. Každý cestující také obdrží hygienický balíček, který obsahuje ochrannou masku, rukavice, antibakteriální ubrousky a dezinfekční prostředek na ruce.

Články autora Kristýna Štefanková

Nejnovější články

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...

Nejnovější Aktuality

Analýzy

Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců

Situace na trhu práce si žádá zavádění nejrůznějších...
Aktuality

Zakladatelka Canaria Travel získala prestižní ocenění Tourinews

Mezi sedm osobností, které zanechaly významnou stopu v cestovním...
Názory

Jak uniknout z německé pasti? Více odvahy a vikingská inspirace!

Německá ekonomika je “nemocný muž” Evropy a s...