Jak dopadne obchodní boj „hegemonů“ Trendyol a Temu?
Obchodní a marketingové strategie aktuálně dvou zřejmě největších e-commerce platforem Temu a Trendyol, které dobývají Evropu nabízí velmi zajímavý pohled,...
Bezplatné odborné konzultace i životní rady těch, kteří úspěšně zvládli velkou finanční krizi před dvanácti lety. Jihomoravská inovační agentura (JIC) využívá svou síť kontaktů a oslovuje zkušené lidi, aby pomáhali podnikatelům.
Společnost JIC, kterou zřizuje Jihomoravský kraj, Brno a brněnské vysoké školy, dala dohromady tým expertů a jihomoravským společnostem, které výrazně zasáhla pandemie koronaviru, radí, jak zvládnout výpadky příjmů. V těchto dnech řeší i kolísavou morálku zaměstnanců, kteří museli okamžitě přejít na systém home-office. Firmám, které byly doteď závislé na zboží z ciziny, hledá alternativy.
Mnozí podnikatelé se shodují, že současná krize je oproti té v roce 2008 náročnější v tom, že má rychlý nástup a dotýká se každého člověka.